AMD Kamnik
POMOČ NA CESTI 1987

Novice

Objavil/a: Branko Ivanek, nedelja, 12. oktober 2014, ogledov: 1067

Metron 7: 736 km z enim polnjenjem

Med 11.in 12. oktobrom smo postavili rekord v cestni vožnji brez polnjenja in sicer od Bleda do Dubrovnika, kar je zneslo 726 km in med 5000 in 6000 metri dviga. Povprečna hitrost do Starigrada je bila 66 km/h, od Starigrada do Dubrovnika pa 63 km/h. Pot je bila zamišljena kot nekakšna turistična “električna” magistrala od Slovenije do konca hrvaške obale. Na koncu smo peljali še do marine, kjer smo polnili tako, da smo skupno prevozili 736 km. V avtu sta bili ves čas dve osebi (druga oseba se je menjala), prtljaga naju z Jasno, kompleten nabor kablov in adapterjev, ker nisem vedel, kakšen trofazni priključek bomo dobili, orodje, gasilni aparat, komplet za polnjenje gum in obvezna oprema. Steklenica s šampanjcem se je peljala v spremljevalnem vozilu.

Pot je tekla od Bleda do Radovljice, kjer smo imeli pol urni postanek (Radovljica je naša domača občina), potem po avtocesti (90-100 km/h) do izvoza Naklo, od tam po stari cesti do Ljubljane in po s.obvoznici do Brezovice. Naprej po stari cesti do Postojne, od tam preko Knežaka na reko, od meje do Crikvenice po avtocesti (90-100 km/h) in naprej do Starigrada po Jadranski magistrali. 66 km/h je bilo kar hudo povprečje, gume so marsikje škripale, da nisem zaviral pred ovinki. Na večerji v rajni v Starigradu smo ugotovili, da je bila poraba previsoka in da najbrž vožnja s cviljenjem po ovinkih tudi pobira energijo, morda celo več kot zaviranje in pospeševanje.  Naslednji dan smo vozili po avtocesti od Maslenice do Ploč (prvi del 90 do 100 km/h, drugi del 80 km/h), od tam pa po edini cesti (magistrala) do Dubrovnika. Ta del je bil grozen, ker je baterija kazala skoraj prazno stanje, kar od nekje so se pa vzeli klanci in še klanci, pa zdelo se mi je, da so samo na gor in nič na dol. ta del smo prevozili s 50 do 60 km/h kolikor je bila tudi omejitev in kolikor smo morali držati, da prispemo pravočasno na Stradun. Povprečna hitrost drugega dneva je bila višja od prvega, samo števec povprečja teče vedno, ko je prižgan kontakt tako, da je beležil tudi vse postanke, kjer nisem izklopil pogona. Zato je “uradna povprečna hitrost” drugega dne nižja. To pomeni, da če npr 5 minut stojite pred zaporo na cesti ali na meji in potem 5 minut vozite 120 km/h, je povprečje šele 60 km/h…

Ko smo zagledali pred seboj most in spodaj novi Durbovnik, je napetost popustila in točno ob 15h (kot je bilo napovedano) smo prešli vhodna vrata starega mesta. Občutki, ko se pelješ po po starih ulicah proti Stradunu, kjer je čakala množica novinarjev, so bili nepopisni. So bili pa kako uro prej nepopisni tudi občutki, da nam ne bo uspelo, da bodo ob 15h novinarji čakali zaman in da se bo z zamudo kaki 2 uri Metron pripeljal pred Dubrovnik na vlečni službi…

700km

Trofazno polnjenje smo imeli pripravljeno v marini, ki je oddaljena 10 km iz starega mesta tako, da smo na koncu prevozili 736 km.

Povezava: http://eauto.si/sl/700-km-z-enim-polnjenjem/



Objavite vsebino na Facebook-u

Če vam je vsebina všeč, jo »všečkajte« ali objavite na FaceBook-u.

Izberite arhiv

2018 (7)2017 (10)2016 (21)2015 (31)2014 (9)2013 (1)
KONTAKT

AMD Kamnik
Trg svobode 6
SI-1241 Kamnik

Telefon: (01) 8391 320
E-pošta: info@amd-kamnik.si

DELOVNI ČAS


Pisarna za člane AMD Kamnika je odprta ob sredah: od 12:00 - 16:00