Pot je tekla od Bleda do Radovljice,
kjer smo imeli pol urni postanek (Radovljica je naša domača občina),
potem po avtocesti (90-100 km/h) do izvoza Naklo, od tam po stari cesti
do Ljubljane in po s.obvoznici do Brezovice. Naprej po stari cesti do
Postojne, od tam preko Knežaka na reko, od meje do Crikvenice po
avtocesti (90-100 km/h) in naprej do Starigrada po Jadranski magistrali.
66 km/h je bilo kar hudo povprečje, gume so marsikje škripale, da nisem
zaviral pred ovinki. Na večerji v rajni v Starigradu smo ugotovili, da
je bila poraba previsoka in da najbrž vožnja s cviljenjem po ovinkih
tudi pobira energijo, morda celo več kot zaviranje in pospeševanje.
Naslednji dan smo vozili po avtocesti od Maslenice do Ploč (prvi del 90
do 100 km/h, drugi del 80 km/h), od tam pa po edini cesti (magistrala)
do Dubrovnika. Ta del je bil grozen, ker je baterija kazala skoraj
prazno stanje, kar od nekje so se pa vzeli klanci in še klanci, pa zdelo
se mi je, da so samo na gor in nič na dol. ta del smo prevozili s 50 do
60 km/h kolikor je bila tudi omejitev in kolikor smo morali držati, da
prispemo pravočasno na Stradun. Povprečna hitrost drugega dneva je bila
višja od prvega, samo števec povprečja teče vedno, ko je prižgan kontakt
tako, da je beležil tudi vse postanke, kjer nisem izklopil pogona. Zato
je “uradna povprečna hitrost” drugega dne nižja. To pomeni, da če npr 5
minut stojite pred zaporo na cesti ali na meji in potem 5 minut vozite
120 km/h, je povprečje šele 60 km/h…
Ko smo zagledali pred seboj most in
spodaj novi Durbovnik, je napetost popustila in točno ob 15h (kot je
bilo napovedano) smo prešli vhodna vrata starega mesta. Občutki, ko se
pelješ po po starih ulicah proti Stradunu, kjer je čakala množica
novinarjev, so bili nepopisni. So bili pa kako uro prej nepopisni tudi
občutki, da nam ne bo uspelo, da bodo ob 15h novinarji čakali zaman in
da se bo z zamudo kaki 2 uri Metron pripeljal pred Dubrovnik na vlečni
službi…
Trofazno polnjenje smo imeli
pripravljeno v marini, ki je oddaljena 10 km iz starega mesta tako, da
smo na koncu prevozili 736 km. |